Tuesday 13 December 2011

Holiday's :)

ASSALAMUALAIKUM AND HAY

okay holiday's right? yaa aku nk story ni. alahai aku holiday's 4 hari 3 malam je pun ;p dkt Langkawi and blah blah. tk mcm korg holiday's dkt korea sana tuuu ;p okay next year maybe aku pegi China :p kau ada? hahaha

okay, tarikh 9-12-2011 aku kena gerak pegi sana. gila kau bngun pkul 5 pg fuhh. aku pula tidur pukul 4, satu jam jelah tidur, then gerak dari rumah pkul 5:45 okay dlm prjlnan nk kesana tu aku tidur lah apa lg kn, haha. bkn family aku je pegi btw, kwn ayah aku punya family pun pegi juga. 4 family kot pegi, so mknanya 4 cars. okay kitorg jnji nk jmpa dkt Perak then gerak sama-2.

dah smpai perak kitorg gerak lah pegi jetti Perlis, nk naik Ferry, heeeeeeeeeeeee :* okay then smpai jetti tu kn dlm pukul 12 haa mcmtu lah, then tiket ferry kitorg pkul 1, pehh tnggu 1jam brooooooookk huh. then time kitorg naik ferry sudah tiba, naik fuhhh. tkda lah best sgt. sbb dah penah naik, hahah xD

okay smpai je Langkawi, kitorg pegi cari tmpat untuk tidur and blahblah lah kn, 'homestay' huh, boleh tahan besar jugak homestay tu kn, then biliknya punya lah sejuk. okay 4 family duduk homestay tuu :*

kitorg jarang duduk rumah, brjln je, bngun pg keluar blik mlm. ronda-2 sana sini, hewhew best gila, tp agak panas lah. then kitorg pegi pantai, hewhew omeeyyy je pantai tu. lawa siuotttttttt xD okay, apa lg snap-2 lah kn :p lpas tu kitorg pegi beli coklat, wahhh bnyak chuii.

10-12-2011 : fuhh kena bngun pg, nk prgi airport ada pertunjukkn wehh, alahhh yg masuk tv tuu. kapal terbang buat show tu, aku pegi tau ;p haha, k gilaa best lah kn. dpt tgk 'KRISSAKTI' buat show tu, don-2 tauu weh? siap dkt snap dgn dia lg. kmpulan KrisSakti ni ada 4 org tauu, fuhhhh pelbagai bngsa Satu Malaysia ;D okay dorg naik kapal terbang dorg sorg satu, so mknanya 4 dorg buat love wehh pkai asap kapal terbang dorg tu, huh, cantik gilaa xD

haaaa,best gilaaa doo, then balik, pegi mkn skjap, haaa time mkn ni, gilaaa tnggu mknan 2jam. then smbil tu, abg-2 aku buat lawak, serious gelak je wehh, then anak kwn ayah aku ni ada lah 2org lelaki, sorg form2 sorg form4 okay, yg form4 tu kelakar juga chuii, haha. yg sorg tu hana gelak je, k mmg best. lpas mkn chuii blah.

haa, then keesokkn hari nya kitorg blik singgah perlis, okay nk balik pun kena naik ferry kn, so naik lah kn, masa otw nk pegi dkt Ferry ni ada sorg perempuan bodoh ni, mcm haram je kn, dia jln main lnggar org, dia lnggar aku, puiii hmpir jtuh aku, dia ckp sana-2 nk jln pun lmbab, okay fine aku pun ckplah kecohlah kau, tehn dia ckp sukatilah. bafuck dia!

okay then naik ferry dah smpai dkt jeti Perlis tnggu bpak aku ambik kereta dgn kwn-2 ayah aku, okay aku haus, nk pegi minum, aku pegi dgn abg aku, pnjual air ni, ada anak lah kn, sorg lelaki ni dia pndanga aku dokk snyum-2 cuak pun ada, tp lelaki tu handsome juga, hewhew haha :* then dpt air aku terus blah, dia dokk sweet-2, aku buat dono je.

haaa, then kereta dah smpai okayy, kitorg kena pegi Selama, Perak nk brmlm dkt rumah opah anak kwn ayah aku ni kn. okay mmg best kmpung tu, sejuk then besar pula tu kn. hahaha, kk mlmnya tuu, kitorg semua dokk hayati cerita abg aku, kelakar doo. ha esokknya pegi taiping wahhh best tauu, pegi kebun. mcm-2 buah ada, rambutan, cempedak, mnggis, durian huh xD haha.
k ni ada gmbar sikit tgk lah :*










okay, lawa kn? thanks reading :)

No comments:

Post a Comment