Tuesday 9 August 2011

happy ;'D

ASSALAMUALAIKUM AND HAY ,

wahh , dahh lama tak update ini blog lahh , sudahh berabuk lahh ini blog , hahah :D tu lahhh korang tgk blog aku dah berabuk nii sebab korang tak follow lahh nii , haaa . sebenarnya story aku nii takda kena mngena pun dengan topic nyaa , hihi xD

story diaa mcm nii , akuu happy ? haa sebab akuu dahh okayy dengan diaa , dah makin rapat lahh , dengan diaa , tp dekat sch still belum lgg lahh -_- tp takpaa asal kn aku dahh rapat dengan diaa balik tuu pun dalam FACEBOOK ;'D diaa tiba tiba tegur aku , wahhh syokkk nyaaaaaaaaaaaaaa xD akuu apa lg mngelabah tak tentu arahh , weee weeeeeeeeeee <3 btw budak yg aku maksud kn nii iss GIRL not BOY :D sch aku semua girl takda boy pun ;D

hm , diaaaa tegur aku dkt wall , diaa cakap dp aku comellllllllllll <3 wahhhhhhhhhh akuu pun apaa lg dengan pantas aku balas ;D hahahahahahah -__- thennnnnnnnnn kitaaaa orang chat , walling and komen-2 lahh pict tuu yang dahh rapat , then td dekat sch aku ingat boleh rapat lahh tp , takk , masing-2 segan babun -_- tp takpa saya sukaaaaa , sebab saya rapat dengan awak walaupun hanya sekadar ni FACEBOOK . hm , aku harap budak ****** dahhhh tak buat fitnah pasal kitaaa orang and nak bg kitaa orang gaduh balik , no wayyy aku bg ;P ILOVEYOU N** F***** A*** :')

No comments:

Post a Comment