Thursday 25 August 2011

KENANGAN PAHIT AKU !

ASSALAMUALAIKUM AND HAY.

Benda nea mmg aku segan nak stoy dkt korang lahh kan, memandang kan aku selalu ingat kan perkara yang sudah lama berlaku pada tahun 2007 time aku umur 9 tahun , yg tidak tahu pa pa lagi >< sebelum aku story ada kan aku tulis status dekat FACEBOOK aku benci nama 'AZRUL' sebab . . .  baca story aku dulu kayy.

Yaaaaaaaaaaaaaaaaa, story nea bermula, time perlajaran agama, semua perlajar islam dikehendaki pergi kea bilik pendidikn islam. Time tuu ustazah tak masuk kelas lh, then aku ajak lahhh kawan aku pergi tndas. Dua orang jea weiii.

Perjalan nk ketandas tuuuu, aku nmpak lah perlajar islam nea diaa pergi kelas moral weiyy dia lepak dgn budak CINA INDIA KRISTIAN and bagaii lahhh kannn, perjalan nk pergi tandas mesti lalu depan kelas moral tuuuuu. Budak nama azrul nea dah lama suka aku, tp ditolak yealahhh kan time darjah 3 mana ada cintan-2 nea lg kannn.

Diaaaaaaa nk balas dendam dia nmpak aku dia kejar aku, aku pun larii lahhhh, kwn aku tngok mcm @#$%& hm, aku lari masuk tndas lahhh, aku ingat dia tk berani nak msuk tandas sbb tandas perempuan kannn,rupanyaa dia masuk wahhhhhhh aku dah cuak gilaaaaaaa. Dalam tandas tu dia pegang dua dua tngan aku dia tolak aku dkt dinding, korg tahu dia nak buatpaaaaaaaaaaaaa owhhhhh noooooooooooo dia nak @#$%& aku weiy aku mcm nk nangis lahhh then HERO aku dtg dia tolong weiyyyyyy. Ohhhhhhhh ILOVEYOU MY HERO Korg tahu hero aku GURU BESAR AKU TAUU <3

 Then dia kena gntung sekolahhh, aku ckp alhamdullilah weiyyy :( fuhhhhh so pengajaran dalam story aku nea korg jgn lahh buat org yang mencintai korg tertunggu tunggu weiyyy okayyy :)

No comments:

Post a Comment