Monday 18 July 2011

USTAZAH SORRY :)

ASSALAMUALAIKUM AND HAY .

Ustazah saya mintak maaf , ahaha :D td ponteng kelas ustazah owhh :( ahahaha -,- then kn hm ustzah dpt tngkap atohhh :'( then kan kan ? ustazah pukul pakai senduk , aku dengan 7 sekawan yang lain , atoooo sakit nyeee , then ustazah ckp aku ketua dia eah melebih pulak ustazah nii -,- then aku ckplahh halidah yang ajak , i just follow , ahahah ;D then tibe tibe ustazah ckp shereen yang ketua semua nii , shereen bengang gilaa , sampai jeling dkt ustazah xD then ustazah marah lahh , aku menjawab sikit sikit , hahaha , then ustzah cubit dua dua pehe aku , aww aku menjerit tk ingat bf weii xD hahaha gilaa -,-' then kitorg kene ceramah weii , shereen menjeling jee keje nyaa , mkn pun tk sempat weii :( hahah xD

No comments:

Post a Comment