Tuesday 12 July 2011

Kelakar weii !

ASSALAMUALAIKUM AND HAY .

Jyeahh , td dkt sch kelakar gilaa . Haha xD timee ujian td aku kene kn ustazah . Bhaha :DD unstazah kn jalan lh dekat tmpat tmpat orang kn nk check semua kn biase lh ujian ramai kot cikgu buat mcmtuu kn kn ? Haa then ustazah kn lalu lh dpn aku nii weii dpn aku tkde orang nyaa tk datang then ustazah duduk dpn aku , haa ustazah duduk dlm 10 minit ustazah terlelap weii haa aku ketuk lh meja then ustazah terjagaa haha terkejut ustazah :D padannn muke xP

Jyeahh time untuk kutip kertas weii haa , lpas kutip pelajar islam dikehendaki solat asar . Haaa tp time tuu belum lg dlm 10 minit slepas tuu baru solat then aku dgn mmbe-2 aku nk pegi tandas kejap sementare tunggu waktu solat , lpas pegi tandas nk masuk kelas nmpak ustazah nk trlelap weii , aku ketuk pintu kuat-2 then ckp assalamualaikum kuat kuat ustazah terkejut gila gilaa , ustazah mulaa lh mngamuk haa ustazah pnggil aku ustzah ckp kenape awak ketuk pintu kuat kuat aku gelak jee awak nii buat prngai lh , aku buat dono :P

Ahaha then tibe tibe mmbe aku lg sorg ni buat dkt ustazah haaa ape lg ustazah kejar dia dlm kelas ustzah pukul diaa then dia gelak je , and satu kelas gelak ustazah pukul tk sakit lngsong weii ahaha xD

Haaa mmbe aku lg sorg nii kejee dia gelak jee . Haa sii mimi ni haa diaa gelak je sebab aku buat lawak tauu then ustazah pegi dkt dia  , dia lari sekejap then ustazah lempng diaa weii tk kuat mana haha :D ahaa then dia ckp ustazah jgn lempang muke lempang tangan , ahaha :DD kelakar doohh then ustazah kate awak nii , haha . Haa mmbe aku pegi ketuk kepale aku wauu sakit nyee dh lh time tu aku tgh minum air trkeluar blik air tuu weiii , then aku ckp bodoh dkt mmbe aku tuu ustzah dgr  ustazah kejar aku weii , haha .

Haa then ustzah kejar akuu weii dlm kelas aku lari lari ustzah tk dpt kejar aku , wekkk :P haha :DD then ustazah pegang tngan aku weii then aku mcm care nk lepas kn lh kn kn . Haa ustazah still dpt tngan aku ustazah suruh duduk , then aku ckp yeye :D then ustazah ckp bnyak gelak lh tige sekepale nii haa aku and mmbe aku pun gelak lh hhaha :DD

Then time ustazah untuk blahhh pulak , dia keluar jee , tk jauh lg aku and mmbe mmbe aku ape lg gelak sekuat kuat hati haa ambik kau , diaa stop jln then diaa pndang kelas kitorg , kitorg buat dono lg , haaa mmg pnjang lh weii . Haha kelakar , pdn muke ustzah , main main kejar kejar best tauk ? Hahah xD

No comments:

Post a Comment