Monday 2 May 2011

saya mahu ini : (

 
saye nak boleh takk ?


parents ohh parents ?? saye nak boleh tak ? saye suke taukk ? boleh , boleh , boleh blahh itu yang aku dapat dari parents aku agak nyee , HAHA :DD tapi aku nak sangat ohhh , aku suke sangat dengan blackberry : ) nanti aku nak kumpul duitt lahh , HAHA :DD alhh kang bile aku kumpul duitt tengok-2 zaman blackberry dah tamattt , susah pulak aku kang , AAHH takk kire lahh aku tetap nak black berry : )) if aku ade korang semue jangan jeless okayy ? HAHA :DD poyo pulakk , tho pun kalau aku adelahh , hehe : ) tapi sumpahh aku nak sangatsangatt dohh , korang boleh beli kan ? HAHA :DD dah comfirm takbolehh , hurmm sayenak sayenak and sayenak : (( beli kan lah beli kan lahh , aduii teringinn nyeee lahhh aku nak beli blackberry , huh !! haiyaa .

No comments:

Post a Comment