Tuesday, 3 May 2011

semua saye nak -.-'






semue ni aku nakk -.-' nak sangatsangatt :DD cantik cantik kan ? sebab tho aku suke , bukan setakat suke jee , dah suke tahatt gaban dahh :DD nanti nak suruh parents aku beli tho pun kalau dieorang nak beli kan lahh weii : (( kalau dieorang taknak beli kan so makne nyee aku kene beli sendiri lahh kan kan ? comfirm lahh kott , hurmm sumpah teringin gile aduii ==' korang semue mesti nak jugak kan ? kan kan ? tapi mahal kan nak beli semue nii ? dahh comfirm mahal lahh kan . tapi takpe >< aku tetap nak jugak  : ) nak nak and nak lah wei

No comments:

Post a Comment