Wednesday, 27 April 2011

saya punya BF agak nya ( ;

Amar Maula kott -.-'

hurm dia ni BF aku kott rasanya , tak pasti dohh . dia pandai amek hati aku kott 
tapi dia dah lama tak text aku hampir sebulan rasanya , sumpah missgiladekatkau
mana kau menghilang pun aku tak tahu . hurm , perangai dia mcm dah lain terhadap
aku : ( aku rasa dia dah tak sayang aku agak nye , ahh , malss nak cerita panjang-2
senang cerita lah , aku tak pasti yang aku ni GF dia ke takk , tengah pelik .
btw iloveyouamar <3


No comments:

Post a Comment