Friday 29 April 2011

saya lah kott :DD

heyyhey : ) ini saya lahh sara :DD cehh wahh , HAHA . hari ni ?? hurm nak tahu ? HAHA , hari ni berjalan je kott , penat siott . but best sangat-2 . asyik makan jee , makan ini lah makan itu lahh , * wahh besar nye perut saya * hee : ) tadi pergi urut , huh ! sumpah lega gila lepas kena urut , dia urut kaki , macam tahu-2 jee aku sakit kaki , yelahh lepass sukan kankan ?? sedapp sangat tapi sakit jugakk lahh . bolehh lahh butt best . hurm , yang best tho , dapat topap ibu berlanja ~ HAHA :DD itu yang menarik agaknyaa ( ; ~ HAHA :DD . nak tukar topik tau ??? ( ; jeng-2 stukar-2 ~ takk sabar nakk tunggu hari ahad ni ohhh , tengah gelabah nii , nak tahu sebab apee ?? hari ahad ni baruu aku cerita tautau ? huh ! gelabah-2 . cehh poyo pulakk : ) , sampai sini jee kott penat lahh taip banyak-2 :DD .

No comments:

Post a Comment