Friday 17 June 2011

Hay xD

HayHayHay all ;) Korang nk tau lame aku tk edit blog --' hmpir 2 bulan wokk --' huh ! lappy aku rusak tu lh tk boleh nk edit . Now dh boleh . So memang banyak lh aku berleteh dkt sinii :DD if  rase panjang jangan bace yee ? Okay start story mory aku dhh xD

Pade satu malam nii dia and aku bergayut pade pukul 12 setengah malam :)) aku suke sangat sangat xD dia tanye aku banyak soalan wokk , then aku ade lh malu malu kucong tuu , biase lh first time kn ? Haha :DD then diaa tacing sudah sebab dia jee asyik tanye aku hanye menjawab , dia tacing sampai esok pagii wokk , aku try pujuk , lame lame diaa sudah tidak merajuk , syukur alhamdullilah <3

Yaa , malam seterus nyaa bergayut lagii lhh <3 hari keduaa aku try biase kn diri aku , then gelak gelak lh , aku suke gile care dia ckp gelak macam ex aku BOY . teringat pulak dekat diaa , huh , sambung Haikal balik , haha :DD dia ckp aku nii pendiam kott :DD hahah , aku just gelak jee weiii . Best sangat weii :))

Haa dn pade tarikh ini 3 june 2011 aku and Haikal sudah tidak ade ape ape weii , diaa and aku gaduh teruk kott pade pukul 2 15 minit pagi ;( aku nk nangis owh , then lepastuh aku dh tk contact dh , and then diaa remove aku dari Facebook ;( lagi bertambah sedih and nangis aku nii ;( then aku try lupe kn diaa , but tk boleh , aku sayang dia sangat sangat , but mybe diaa tk tahu aku sayang diaa ketat ketat <3 missyouHaikal :(( and sampai sekarang diaa ade dalam hati aku ;(

No comments:

Post a Comment