Monday 16 May 2011

gaduh dengan kakak --'



hurm , harii nii die salah sangke dengan aku dohh , die ingatt aku ade kakak baru , pelik pade hal takde dohh --' then die suruh aku dengar laguu ape tahh , laguu aku lupe tajuk , but pasal tak memilhmu  , yelahh kott then aku antar ayat nii dekat diee "kakak ,gtg baii .,btw iloveyousofuckingdamnmuch !kakak tak penah tah tuu ken ?adikk memang banyak kakak angkat ,but adik paling sayang kakak lahh .kakak banyak adik angkat ,tapi adik bukan budak yang paling kakak sayang ken ? adik tahu kak , kakak tak payah jelass kan adik dah tahu dahh .adik selalu bace wall kakak dengan adik angkat lain .kakak tak pikir adik jeless pulak . hurm adik pendam jee ,adik nak gtau kakak yang adik jeless tapi , adik pikir jugak , nanti mesti kitee gaduh so adik diam jee .
hurm , adik sayang kakak sangat-2 baii ' tulahh yang aku cakap ,then die tak reply :'(

No comments:

Post a Comment