Tuesday, 26 April 2011

twins aku :))

sayang korang dohh <3

yang kecik tu nadia kecik lahh , haha budak paling comel , mcm yg aku cerite
 dia nikuatt tacing tau ? so pandai-2 korang jage hati dia okayy ? sebelah nye mimi , beztie
aku , dia sekarang dekat MRSM lame kott tak
jumpe dia miss dia dohh hemm , dia ni punsame kalau gelak mesti pukul orang punya ,
haha dia suke gelak dohh , sebelahh nye
and sebelah nye lagi dee , dia ni sekarang dahh berubah dah takk rapat dengan kite orang ,
dah ade kawan
baru kott , so lupe kan twins dia lahh , aku rindu kau yang dulu lahh dee .
and aku harap kite dapat bersame macam dulu okay ?

No comments:

Post a Comment