Monday 14 November 2011

Tiba-tiba

ASSALMULAIKUM AND HAY

okay, title aku tiba-tiba right? ya tetiba aku tersuka sorg lelaki ni wehh, aku pun tk tahu knp. aku tk selalu im dia, aku selalu buka profile dia, nk tgk kot-2 dia ada gf ke. hahah ;D

then td aku buka profile dia tiba-tiba in a relationship, whoaa sakit hati aku ni brooookkk >< tersentap tauu? aku mcm dah tk boleh nk pikir pape dah weh.

aku ingat dia suka aku sbb dia rajin im aku tau, aku ni tk rajin im dia, biasa lah perempuan jual mahal lah sikit kn? ahahah xD

then td tgh im dgn dia, tiba-tiba tergerak hati nk tanya pasal gf dia tu tau? huh, dimulakan dgn bismillah okay aku tanya soalannya sory aku tk boleh bgtahu nanti dia tahu yg tu diri dia ;) jawapan dia itu 'FAKE' je. whoaaaaaaa hati aku gembira gila kott xD lega dohh :b

huh, okay smpai sini je story aku :-)

No comments:

Post a Comment